15.05.2018. "Мандрівка ЛЕГО-океаном"

2018-05-15

/Files/images/001/IMG_20180330_172223.jpg

Творча гра "Мандрівка ЛЕГО-океаном"

Один з проявів творчих здібностей - вміння комбінувати знайомі елементи по-новому. Робота з ЛЕГО-елементами стимулює і розвиває потенційні творчі здібності кожної дитини.

/Files/images/001/IMG_20180330_171609.jpg /Files/images/001/IMG_20180330_172255.jpg /Files/images/001/IMG_20180330_171800.jpg

Батькам на замітку!

З усього різноманіття конструкторів хотілося б зупинитися на ЛЕГО конструкторі, який представляє собою яскравий, барвистий, поліфункціональний матеріал, що надає величезні можливості для пошукової та експериментально-дослідної діяльності дитини.

Елементи конструктора ЛЕГО мають різні розміри, різноманітні за формою, прості варіанти скріплення з іншими елементами. Варіантів скріплення ЛЕГО - елементів між собою досить багато, що створює практично необмежені можливості створення різних типів будівель та ігрових ситуацій.
Коли дитина намагається зібрати кубики конструктора в єдине ціле, вона тренує і розвиває моторику рук. Одночасно задіюються зорові рецептори, і координуються рухи. Так, відбувається розвиток мозкової діяльності, яка поступово розділяється на конструктивне і образне мислення.
Розвиваючі ігри, подібні ЛЕГО, значною мірою впливають на розвиток образного і конструктивного мислення саме з цієї причини. Але якщо цього роду ігри першого покоління мали вузьку специфікацію, спрямовану виключно на розвиток дрібної моторики, то барвисті кубики ЛЕГО, що випускаються за різними сюжетами, і мають різне спрямування, значно розширили діапазон впливу на мозок дитини.
ЛЕГО конструктор є досить ефективним засобом активізації мислення та розвитку уяви. Дитина створює нові образи, спираючись на наявні уявлення про об'єкт, по ходу задуму уточнює і удосконалює конструкцію, тим самим виявляючи творчість. Конструктивна діяльність вимагає відносно високої зосередженості уваги у дітей. Перш ніж приступити до створення конструкції, необхідний точний розрахунок, продуманість, певна послідовність і точність в роботі. У процесі виконання конструкції у дошкільнят розвивається вміння довести почату справу до кінця, контролювати свою діяльність і отримувати якісний результат, що є дуже важливим при навчанні в школі.
Навчання конструюванню сприяє розширенню словника, збагаченню дитячого мовлення. Виконуючи конструктивні дії, аналізуючи об’єкти, плануючи свою діяльність чи підсумовуючи її, дитина засвоює потрібні слова, вправляється у правильному їх вживанні. Для повноцінного мовленнєвого розвитку важливо стимулювати дитину до коментування своїх дій у процесі створення нової моделі, а потім – до розповіді про неї: що це за модель, який вона має вигляд, що з нею можна робити і т. д.

Просто граючись з ЛЕГО конструктором,діти не лише отримують нові знання, але і створюють цікаві іграшки для себе та друзів. Ця діяльність не лише захоплює, а й приносить велику користь.

/Files/images/001/images.png

Кiлькiсть переглядiв: 18