2023/2024 навчальний рік розпочато!
26.09.2023 пройшла зустріч з дітьми на тему: "Чарівна осінь". Обговорили чим гарна осінь і намалювали осінні дерева. Малюнок робили долоньками. Малювання руками та фарбами - це процес, який стимулює самовираження, розвиває моторні навички та розширює потенціал.Так діти можуть виявити свої почуття , емоції та фантацію.
25.09.2023 відбулася зустріч емоційної підтримки батьків. На ній ми говорили про ресурсний стан, а вправа "Актуальний тотем" допомагла знайти ресурс. Бо наше несвідоме - дивовижне! Воно завжди обере той образ чи символ, який є актуальним для нас на даному етапі життя. Ми бачимо загальну картинку, але увагу привертає те, що має для вас певний сенс.
21.09.2023 відбулося заняття з діточками, на якому ми познайомилися з новими друзями, дізналися про їх особливості. Діточки розповіли їм чим вони люблять займатися. А щоб краще запа'ятати імена нових друзі ми використовували техніку "Асоціації"
19.09.2023 Пройшла зустіч емоційної підтримки батьків. На ній ми розглянули звички для збереження і турботи про своє психічне здоров'я. Батьки поділилися звичками, які в них є і які б хотіли розвинути.
18.09.2023 Зустрілися з діточками і до нас завітала Киця. М'яка, лагідна, пухнаста та навчила нас дуже гарної вправи на зняття стресу "Ледачий Кіт"
15.09.2023 пройшов просвітницько-профілактичний захід для педагогів. Розмовляли про ресурси і з яких каналів їх брати. Розглянули ресурсноорієнтовану модель стресоподолання BASIC Ph.
Пройшли перші зустрічі з діточками в цьому році. На них ми познайомилися, дізналися які суперсили є у кожного. Також в гості до нас завітала іскорка Бринь. Ми дізналися яка вона запальна, емоційна, енергійна і дружня. Вона навчила нас знайомитися і розповіла про своїх друзів. Тож тепер чекаємо на зустріч з ними.
08.09.2023 відбувся просвітницько-профілактичний захід для педагогів. На ньому ми поділилися своїм емоційний станом один з одним, дізналися про заняття, які надають кожному ресурсу і налаштувалися на новий навчальний рік.
Літні розваги
Сьогодні ми все частіше стикаємося з такими проявами психічного нездоров’я дітей, як підвищена тривожність, страх, невпевненість у собі, надмірна вразливість тощо. Саме тому розв’язання проблеми збереження психічного здоров’я кожної дитини є одним з головних завдань дошкільної освіти. Адже від стану психічного здоров’я залежить особистісний розвиток дітей.
Що ж таке психологічне здоров’я?
Психічне здоров’я дитини - це стан душевного благополуччя, емоційного комфорту, впевненість у своєму майбутньому, пов’язана з відчуттям захищеності свого «Я». Психічно здорова дитина характеризується гармонійністю розвитку, важеністю, адаптивністю, а також духовністю, орієнтацією на саморозвиток і самоактуалізацію. Гармонійний особистісний розвиток і фізичне здоров’я сприяють успішній адаптації дитини у соціумі.
Батьківський клуб "Батьки та діти"
Тема зустрічі - "Уявні друзі дитини: показник її розвитку чи тривожний сигнал"
Отже, уявні друзі у дітей. Хто вони? Які вони? Чому з'являються? І що з ними робити?
Поява в житті дитини уявного друга – це фантазії плюс образи з реального життя (казок, мультфільмів) і плюс проблеми, які таким чином малюк намагається вирішити.
Вигаданий друг – це сигнал вам, батькам, про те, що в житті вашої дитини не все йде так гладко, як може здатися з боку. Для вас цей віртуальний знайомий дитини є прекрасним діагностичним матеріалом.
Чому з'являються?
Так які ж причини того, що у дітей іноді з'являються уявні друзі?- Недолік уваги, спілкування з рідними або однолітками.
- Брак вражень. Рутинна повсякденність.
- Тиск і гіперопіка з боку батьків. Прагнення до самостійності і розвитку власного «я» хоча б в уявному світі.
- Почуття провини. Бажання уникнути покарання.
- Витіснення. Програвання з уявними друзями своїх таємних бажань. Найнебезпечніший прояв цієї проблеми – витиснута агресія, бажання покарати кривдників. І воно вимагає корекції фахівцем.
- Надто бурхлива фантазія.
Поради батькам
- Нічого не забороняйте. В якійсь мірі, на початковому етапі, можете навіть підіграти дитині. Поставте для його невидимого товариша зайвий прилад за обідом, подоткните йому ковдру перед сном, уважно вислухайте всі історії з його участю. Так ви краще зрозумієте, що вам робити з цим далі.
- Спробуйте провести чітку межу між фантазіями і реальністю: «Хоч до тебе в гості і прийшов «Міша», але іграшки потрібно зібрати тобі, і уроки повинен вивчити ти, і за розбиту люстру теж покарання отримувати тобі».
- Приділяйте дитині більше своєї уваги. Грайте з ним, ходите в кіно, цирк, ляльковий театр, зоопарк, на дитячі майданчики, де він зможе грати з однолітками. Наповніть життя малюка яскравими враженнями і собою.
- Частіше давайте дитині право вибору, розвивайте в ньому самостійність. Просіть допомагати вам по дому, доручайте цікаві відповідальні справи.
- Не скупіться на похвали.
- Не забувайте говорити, як сильно любите своє чадо. Цілуйте дитину, обіймайте, гладьте по голівці. Тілесний контакт з батьками вселяє у дитини почуття впевненості в собі. Він відчуває себе потрібним, коханим, захищеним.
- Якщо уявний друг вашого карапуза – собака, купіть йому, нарешті, справжню.
- А маленького мрійника і фантазера запишіть на гурток малювання, ліплення або акторської майстерності.
- Дитину можна відвернути від чого завгодно, якщо взамін запропонувати йому більш цікаву перспективу. Уявних друзів вашого малюка не потрібно лякатися. З ними можна прожити певний відрізок часу, а потім допомогти дитині відпустити їх туди, де їм і належить залишитися.